FAQ
Otázka: Když si objednám zboží kdy mně dojde?
Odpověď: Většina zboží je skladem do druhého dne a je tedy odesílána následující den, stav vaší objednávky, zda již byla odeslána nebo se stále vyřizuje, můžete sledovat v sekci vašich objednávek po přihlášení. Přepravní služba dopravuje zboží nejpozději do 2 pracovních dnů. Celkem tedy počítejte cca 3 pracovní dny. Pokud by měla být dodací lhůta delší budete o tom tel. informování.
Otázka: V jakou dobu přepravní společnost PPL jezdí a co se stane když mě nezastihnou?
Odpověď: Přepravní služba PPL doručuje pravidelně od 8.00 – 18.00, v každém regionu je to jiné stejně jako v každém městě či obci. Přepravce před doručením se většinou telefonicky ozve a domluví si čas dodání. Pokud se nedovolá nebo Vás nezastihne doručuje balík následující pracovní den nebo si balík můžete vyzvednout na nejbližším depu PPL. Seznam dep naleznete na stránkách www.PPL.cz
Otázka: Je náhradní díl možné vrátit nebo vyměnit pokud si objednám nepřesně nebo je špatně dodán?
Odpověď: Zboží je možné vrátit do 14-ti dnů od doručení, toto zboží však nesmí být použito a musí obsahovat originální balení a všechny součásti které daný díl obsahoval. Katalogy můžou být nepřesně udělány a tedy se může stát že dojde díl který na daný vůz nemusí pasovat. V obou případech se telefonicky nebo mailem ozvěte, díl zašlete na naši adresu (ne na dobírku), s kopií účtenky. My Vám zboží vyměníme nebo vrátíme částku.
Otázka: Jaké mám záruky?
Odpověď: Záruka je daná ze zákona a to je 24 měsíců. Naše firma na vybraných výrobcích nabízí až 36 měsíců. Záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení či mechanické poškození. Bližší informace.
Otázka: Kolik zaplatím na přepravném a balném?
Odpověď: Přepravné je účtováno od 110,- s DPH (Netýká se zásilek větších rozměrů. Pokud Vaše objednávka již spadá do větších rozměrů, budete na to upozorněni při konečné sumarizaci). V téhle ceně je zahrnuto už i balné. Přepravné je stejné na všechny zásilky i když se jedná třeba jen o drobný díl. Pokud zásilku vyřizujeme na dvakrát vždy účtujeme jen jedno přepravné.
Otázka: Chci si objednat jen drobnou součástku za pár korun a přepravné převyšuje několikanásobně hodnotu zboží, lze to zaslat poštou třeba v obálce?
Odpověď: Poštou zasíláme, ale dle smlouvy je dohodnuta jednotná cena, takže je stejná cena jak u malé obálky tak třeba u balíku který má 30kg.
Otázka: Co dělat když zboží přijde poškozené?
Odpověď: Zboží si při předávání řádně zkontrolujte, pokud bude zboží jevit známky poškození je nutné s přepravcem sepsat škodný list (přepravce ho vždy vozí u sebe), nebo zboží odmítněte a informujte nás o tom. Pokud zboží převezmete a zjistíte až poté že je poškozeno je nutné volat linku přepravce, která je uvedena na štítku na balíku. Zde už Vám sdělí postup a postarají se o sepsání škodního listu. Rádi bychom tuto skutečnost řešili za Vás, bohužel přepravce vyžaduje Vaši spolupráci. Poškozený balík je nutné nahlásit nejpozději do 24 hodi.